2.2. Ηλεκτρικό κύκλωμα
Να μην διδαχθεί η υποενότητα «Η διαφορά δυναμικού στο ηλεκτρικό κύκλωμα», αλλά να δοθεί η
ποιοτική προσέγγιση της έννοιας της διαφ. δυναμικού.
Να μην διδαχθούν οι παράγραφοι «Ταχύτητα των ηλεκτρονίων στο ηλεκτρικό κύκλωμα».
«Προέλευση των ηλεκτρονίων σ’ ένα κύκλωμα».
Να διδαχθεί η σχηματική αναπαράσταση ηλεκτρικού κυκλώματος «εικόνα 2.23»
2.3. Ηλεκτρικά δίπολα
Να διδαχθούν η εισαγωγή και οι υποενότητες:
«Αντίσταση του διπόλου»
«Νόμος του Ωμ»
Να μην διδαχθεί το τμήμα που αρχίζει με τη φράση «ισχύει ο νόμος του Ωμ για κάθε ηλεκτρικό
δίπολο;» ως το τέλος της υποενότητας.
Να μην διδαχθούν:
«Νόμος του Ωμ και μικρόκοσμος»
«Μικροσκοπική ερμηνεία της αντίστασης ενός μεταλλικού αγωγού»
2.4. Παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η αντίσταση ενός αγωγού
Να μη διδαχθεί
2.5. Εφαρμογές αρχών διατήρησης στη μελέτη απλών ηλεκτρικών κυκλωμάτων
Να διδαχθούν οι υποενότητες:
«Σύνδεση αντιστατών»
«Σύνδεση δύο αντιστατών σε σειρά»
«Παράλληλη σύνδεση αντιστατών»
Σημ. Να δοθεί έμφαση στην έννοια της ισοδύναμης αντίστασης και να υποβαθμιστεί η διαδικασία
απόδειξης των σχ. 2.19 και 2.22. Επίσης προτείνεται η εντατική χρήση των εργαστηριακών
δραστηριοτήτων και όπου δεν είναι εφικτό να γίνει αναζήτηση σε γνωστά links.